söndag 12 februari 2012


Lördag.
Var på tiden att jag vårdade min kropp tyckte jag.
så gjorde sånt där fancy som att raka benen och klippa naglarna.
riktigt trevligt för er att läsa tyckte jag.
färgade håret åxå. så det är superfancy nu.
lila underhår+topparna över.
hade i lite löshår åxå. var ju jättefint i toffs:O
Och sen så åkte jag å syster till bergvik. skulle ha en 3,5 sladd.
men jag är n00b och fann ingen. Hittade dock en star wars tröja.
AWESOME. den var rosa. men köpte den ändå.
eftersom jag var så cool i den.
Därav bilden idag med bara bilder på mig och mitt hår.
jo lite pizza på ett hörn med. bara för jag är fett hungrig
och vi ska värma pizza strax. GÖÖTTT.
sen se på melodifestivalen. gud vad kul:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D
ne men. åker nog till martin sen.
Skulle åkt till torsby. men känns som att jag aldrig är hemma.
men åker dit i veckan. Men kommer sakna Batman tills dess.
Han åkte hem igår. Hoppas jag kan åka iaf.
Rammstein på fre. åker på torsdag isf. och åker hem fredag morgon eller ngt.
should work perfectly.

sååå... ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar