onsdag 8 februari 2012

Hm ja. jag är en lazy hoe.
Fryser om fötterna och dricker Ronin. (ngn kinesenergidryck som låter rysk).
Orkar inte byta om till myskläder . omg my life is complicated.

Ne men lite serious business nu.
Ska ju gå en kurs på universitetet v. 14-23. vet inga exakta datum.
kursen finns inte med i listan på deras sida osv.
vilket gör det svårt för jobbcenter vill ha datum, för att fixa med praktiken.
Fick förvirrande brev av f-kassan idag. låter på brevet som att jag får
aktivitetstöd framöver ? hallå jag tänker inte jobba gratis i 6 månader?
(dealen var att man skulle få lön ist för aktivitetstöd)
Dagiset trodde ju dessutom jag skulle vara där i 2 år. wtf? nej?
och på fredag är min sista dag på dagiset, OM jag inte ska jobba kvar.
Så det börjar lite ont om tid nu. men jobbcenter är ju så dryga så det verkar
inte hända ngt. im totally confused. ska ja behöva maila hullerombuller på alla
för det ska hända ngt? Dagiset har ju ingen info alls. ska jag behöva informera dom?
jag har ju inte ens ngn info jag heller. men nu ska det ju iaf hända ngt verkar de som.
men får ju gärna ske fort.

venne om ngn ens fattade. Allt känns bara rörigt-__-

Och sen så måste jag ju söka CSN för den korta kursen.
till det behöver jag ju åxå datum. wich i dont have yet.

Och så kommer jag inte träffa batman på hundra år.
Eftersom han jobbar och jag är på dagiset. (om ja ska vara kvar?).
Om jag hälsar på måste jag vänta hela dagen ,
och hälsar han på måste ju han vänta hela dagen.
På att vi ska komma hem alltså.

Och så ska jag ju på rammstein nästa fredag:o
gosh tiden bara flyger iväg! *låter som en kärrig. hua*
Mamma och kristin bokade en bil idag. så det blir roadtrip alltså.

Hm ja. Sen så är ju min dator fortfarande tom. vill försöka fixa den.
Men venne hur. och saknar ps. och musik:S
känns som mitt liv halkar efter när jag inte har tid till ngt.
låter versta mesig nu när jag faktiskt gör ngt om dagarna.
Men man hinner ju inget när man kommer hem. så himla tråkigt.
Känner mig viktig och tråkig och rörig.gammal.


2 kommentarer:

  1. Är konserten i stockholm? :)

    SvaraRadera
  2. Åh va trött jag blir! Ingen har koll på någonting när det gäller af osv! -.-
    Men scn kan du söka under tiden du går kursen, så vet du inte datum än så är det inte brådis iaf!

    SvaraRadera