söndag 19 februari 2012

Bilder från förra veckan



Har en del Rammsteinbilder+filmer som ska upp.
Men allt är i Mammas telefon. ska tömma den sen.
Om inte iPhoto hatar mig dvs.
Sen så har jag bilder som legat i kameran i flera veckor.
Redigerar dom och lägger upp dom.
Och skulle ta fina rosbilder, eftersom jag ännu inte i min karriär gjort de.
Och nu när jag fick så fina så varför inte. Men batteriet i systemisen valde att dö.
Så hoppas dom inte vissnar när jag laddat den och kommit ihåg att fota.

Idag har jag fixat med massor med papper.
Min pärm var ostängbar typ. Och så har jag skrivit ett schema,
fyllt i polisutrdagjagäringenpedofillapp. Nu känns det ordning och reda
i mitt liv. Måste köpa mig ett busskort inom en snar framtid.
Märker att det går åt en del pengar till buss/tåg.

Kom på nu att jag inte sökt CSN heller. bah ! trodde jag hade koll på allt.

Batman kommer nog sen. Skrev han nyss.
Då måste han tyvärr se på melodifestivalen;)
Sånt gör Familjen Hedén/Björk!

haij

5 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Also, can't wait for Rammstein pics! Exciting! :D

    SvaraRadera
  2. Vem är den lyckliga mannen bakom masken? :DD

    SvaraRadera
  3. Hahaha hemlighetsfull du är ;)

    SvaraRadera
  4. Haha :D var bara nyfiken. Grattis, eller vad man nu säger! :P

    SvaraRadera