måndag 19 april 2010

Söndag kväll
Leo sov över här från igår. Mötte han vid solareturen (buss nr 660)
med voffa och sen gick vi tillbaka till mig. somnade runt 6.
Vaknade runt 11.30 idag. Hängde vid Tv:n,gjorde mat,köpa snus.
Det var skönt att inte vara ensam. synd bara att jag inte tog
mig till Olsäter.
(Hanna hade 18-års fest, Leo kom från den precis,
Grattis HanniBanni<.3)
Sen när han skulle hem runt halv
7 på kvällen kom precis
mamma i trappuppgången.
Sen en kvart senare kom thomas.

Mamma och jag tog en prommenix med Voffa till ica,
inhandlade lite pizza-saker, sen bakade hon en medans jag
såg på wipeout.
Nyss var det Law and Order. är det ingen nu,
fast inte special victims unit,
bara det som är bra. Satt och väntade
på att Bond skulle ta
slut i onödan. nu är kl 00.15
och jag ska nog sova nu.
Ledig imöra, ska plugga hemma,
sen möta mamma
på stan och shoppa lite.
Blev ju inget i fredags.


Då var jag föresten på Nöjes. alldeles för nyktert,
fast dansade faktiskt med Nicke,
tror vi tog upp mest plats av alla, vi va på scen åxå
bland alla coolkidZ. Men förutom det så var det ganska
tråkigt. faktiskt. hade höga förhoppningar.

God natt


tack, Du vet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar