lördag 3 april 2010

rdag - Påskafton
Inte gjort ngt jättecoolt idag. gick till Ica med mamma
när hon va hemma lite mellan sina jobbtider. sen lagade jag mat,
matilda kom å åt med mig. sen spelade fia med knuff med
egna regler ^^. Sen skulle hon köpa ica-pizza som vi brukade
äta på kanalgatan. men när vi kom till wåxnäs C så var det stängt.
tänkte att idag var som en söndag och att det stängde kl.21.
men tyldigen inte. Då såg vi 4:an som gick mot stan.
Ingen hade busskort med sig, så vi SPRANG asfort rakt
över kullen, upp i lägenheten,hämta busskort,
ut igen, och hinner precis möta bussen.
väl inne i stan så går vi till hemköp, köper pizza,
går en promenix på ti0 min, och tar bussen hem igen.
Det var astomt. men antar att ingen kör bil nu.
och alla är på fest. jag vill med på fest ><

Nu sitter jag halvt i mykläder. brallorna ska på snart.
film,godis,chips och dricka tills de blir mörkt,
då vill jag ut och sno en cykel.
matilda är dock lat och orkar inte.mamma får följa med.

hejhej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar