tisdag 13 april 2010

Måndag

Ledig varje måndag, gött:)
Är jätte fotosugen. om två veckor har jag nog tid.
Färga håret,Låna en kamera av skolan kanske,och har fått
hem perukerna och löshåret från tradera.
Ja alltså , jag och mamma är beroende av tradera nu:) <.3

Idag har jag alltså ätit : En chokladkaka på 100g,
två mackor,juice, två pepparkakor.
Varför är jag inte ens hungrig?
har ju prommenerat med mamma till Netto.
Fast det gör vi ofta. Det är där den goda chokladen finns!

Längtar till häljen, shoppa blir.hittat balväska och studentklänning.
Så blir till Deje under veckan och hämta korsetten.
Känns som tiden rinner ut ur timglaset.
bara mindre å mindre sand att använda.
Vad gay det lät lite, men så känns det typ.

kl är 00.14. Nu blire nudlar och mys med min älskade Råttan<3>
Lite Law and Order med kanske :)

Adjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar