fredag 12 mars 2010

Torsdag
Gick upp , tog fyran in till stan.
Mötte Emelie B. Gick till skolan.
kom tillåmed i tid. Sen hade ja lite lektioner.
Hade ingen engelska för ann har magsjuk unge.
Så jag satt i en timme å pratade PA med Emelie B.
Sen gick vi till bussen. Jag glömde låsa mitt skåp och ta
med töjningen jag gjorde på Emeli'es matte. fail.
Sen på bussen kommer emelie på att hon glömt sina nycklar i skolan.
Fail igen. Och lina hade glömt sin dator. Så vi tog med den å
mötte henne på torget. Vilket skulle bli svårt för om vi skulle
hämta nycklarna så skulle inte lina hinna möta oss.
Så emelie sprang till bussen å jag stannade. men bussen dissade
emelie och hon kom tillbaka.
Då kom lina med. Tog datorn och drog hem å städade.
jag å emelie va bittra och hungria.
emelie hann inte köpa nga skor heller bara för vi glömde nycklarna.
Vi gick till Eddies å köpte baguetter och dricka.
Hem till martin å äta och lämna packning.(jag hade med mig alla
saker eftersom jag inte hinner hem efter skolan).
Sen tillbaka till skolan, hämta nycklar plus töjning.
Sen direkt till foto B. Drygt som fan. Emelies kamera dör (tack<3)
så vi går tidigare. Hem till martin igen å hämtar sakerna.
jag lämnar datorn för den skulle ja hämta efter vi varit på ankan.
sen ner å möta kikki. Hennes pappa kör oss till lina.
Där hetsdricker vi och gör oss i ordning på ca en timme.
om inte mindre. väl klara, och jag kör ner fötterna i Linas gudomliga skor (TRETTIOÅTTOR!!!!) som är knappt gåbara ute i slask,is,modd.
När vi väl kommer till ankan kommer vi INTE IN !
RAAAAAAAAGGGGGEEEE

Stressat HELA dan i onödan. Allt för att fira Lina.
och sen kommer vi inte ens in.
Så halva herrskapet vi var med åkte hem.
Jag,Lina,Emelie och kikki sätter oss på harrys.
dricker lite och går igenom alla möjligheter vi har för att komma in.
Mamma frågade tillåmed håkanbåkan som va där inne.
tillslut så kan steve ta in TVÅ st.
Vi är 4. Det sög. Liselott var inte ute. Toffe fick inte
(och vissa kan inte gå in med han ändå!),fotografen kunde inte heller,
inte heller emelie b's kompis från torsby.
Så ja, där satt vi , alla vill in med bara två kommer in.
Lina var ju garanterad en plats eftersom det är hon som
känner steve och hon var ju födelsedagsbarnet! tillslut när det
va dags, enda tiden steve kunde så blir det hon och emelie
som går in. jag och kikki drar till bk.

Kikki får reda på att ngn andreas kan ta in
oss för han har +3 på en lista.
Men eftersom ingen av oss visste ngt om listor på
ankan så messade vi Emelie och lina.
inget svar. kikki vill inte äta på bk heller.
INSISTERADE på donken!
så när vi gett upp han andreas inte vill möta oss
(varför lix?) så började vi till donken.
varför kunde han inte komma? pallar ju inte säga att
man står på en lista om det inte finns ngn :S
iaf så går vi till donken, som är STÄNGD!!!!!

WHYYYY!!!! så nära på att få äta en hamburgare!
så ja säger att vi drar hem till mig till max ist.
men de ville hon inte tydligen.
Så hon ringer skjuts så vi åker hem till wåxnäs.
Sen drar dom vidare mot Deje.

Jag står ute på wåxnäx och faktiskt gråter.
Även om det var skönt så var jag så jävla förbannad.
Så som jag och Emelie stressade som idioter för att hinna till lina!
och jag som fan fick en halv hjärtattak!
mådde verkligen inte bra av all jävla stress!
rusha runt i flera timmer hit å dit i blöta skor.
trött och opepp på att gå ut.
sen blir jag äntligen full (på rekord tid) och blir
faktiskt pepp men så kommer vi inte in ?

Gah jag var så arg! Arg och ledsen. Ledsen för att jag känner mig
grundlurad emotionellt, arg för att vi inte kom in. arg för att
jag gjort mig i ordning! arg för allt. ARG för att jag inte hade
ngn dator. jag kunde inte prata med ngn ! Leo som brukar
vara en ängel har ju ingen telefon!
emelie å lina festade,
kikki och jag hade redan rage ,
sen så hade jag ingen annan?
Det är nu jag vill ha ngn! men den här ngn finns inte!
så arg för att jag orkar inte med skolan och mitt liv.
det är jobb,söka skola,pengar,projektarbete,foto B,
alla prov jag inte gjort. ALLT som måste göras nu.
orkar ingenting! så där stod jag och grät. Tills jag kände mig dum
å rutten så ja började gå hem. satt i hissen i fem min tills
ja hörde att ngn kom. så jag åkte upp på en gång.

Gick raka vägen in på mitt rum med skor på mig och allt.
tog av mig från jacka till underkläder och kröp ner i min säng
trött,arg,ledsen,hungrig!.
skulle inte somna med gjorde det indå. provade messa leo ,
och vilken ängel det där!
Han svarar ! fast jag somnar ju såklart -.-'


Sen nu idag runt halv tio kom emelie b med min dator! tack!
ett liv igen. synd bara att jag lugnat ner mig.
skulle behövt skriva av mig igår.

Är fortfarande ledsen hur allt blivit. har saker hos lina med.
Jag hade massor att göra igår men sket i allt för att gå ut.
nu har jag endast ångest. hade varit skönt att få komma ut.
speciallt när jag hade dom där jävla skorna på mig i onödan !

2 kommentarer:

  1. Jag förstår dej. Du måde inte alls bra hos lina, känner nu att den kvällen inte var värt en kvälls plugging..
    Puss på rompa!!

    SvaraRadera
  2. grejen är ju att hade vi vetat om listorna när vi frågade så hade vi med kommit in. DE SUGER om ngt. / kikkiiiiiiiii

    SvaraRadera