söndag 7 mars 2010

Rent upprikgitsagt är jag lite sur nu 1
jag skulle haft förfest hosd mig men ingen skunde ju tygiden komma.
så jag har druckit själv i flera timmar och nyss sett på en film
trodde kanske att jag skulle få besöks sen men alla är gamla å åker tinll nöjes.
jag är liten å klen å sitter hemma, är hungrg på hörbys, orkar inte gå till max fast min mage skriker efter pommesftites! de vore SÅ himla gött just nu! VILL IMTE vara ensam hemma när ingen hemma. logstkt eller hur?
ne mne mamma är i norge å thomas hos pappa. ypperligt tillfärlle att ha ngn form av kul hemma? men nejdå . jag är ensam ändå. skolan skriver på mig åxå. måste plugga. jag ORKAR inte! jag VIL INTE! jag har sovit borgt hela mitt lov!

KOM och gör mig SÄLSKAP! (ja SÄL. jag har sett på kanppnytt å det borde allaa dnra med!)

HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar