tisdag 23 mars 2010

TISDAG
Bilder från en uppgift i skolan. började med att jag
gjorde paint-a-delic (se längre ner).
sen så var det kul med montage. plus att jag är
en ps-nörd.
och har ingen egen kamera så det blir endast
digitalt arbete nu.
Men alltid när jag gjort en bild jag är
nöjd
med så överredigerar jag den. man TROR

att den ser bra ut. tills du ändrar färg och ljus.
då gillar du inte orginalet längre.


här är iaf alla
som jag gjort hittils.
Även svartvit version av

paint-a-delic. Bilderna är i ordning jag gjorde dom,
orginalet
högst upp å senare versioner
längre ner alltså.
(detta är alltså purplephotopaint1.1. namnet purple bara för
den är lila.dom andra är ju inte dirket det men.)

purplephotopaint1.2


purplephotopaint1.3

purplephotopaint1.4


purplephotopaint1.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar