onsdag 24 april 2013

The Walking dead.

Som alla andra, har jag börjat med walking dead.
börjar ta slut på serier känns det som. eller man kollar ikapp snarare.
alla serier har korta avsnitt och få säsonger. laddar man ner är ju 3-4 säsonger ingenting.
Behöver ju va typ 8, som weeds><

anyway. satte kl på 06.00 idag. bara för att.
hade bokat tvättid. dock vaknade jag 07.
men hade tydligen bokat nästa tvättid åxå ifall ja ha inte hann.
ibland känner jag mig själv så bra.


Drömde sån wierd dröm. åkte hiss med alla mina katter,
men råkade klicka för långt ner så jag hamnade nedanför våning -37
i ett parallellt universum där man inte fick göra ngt alls typ.
där man åkte gondol ist för tåg typ. men man var ca 2-5 i varje typ.
jag hamnade med en tjej å en mamma. dom förklarade lite för mig hur det gick till
där nere i den skumma världen. för det första behövde jag kattburar.
kan inte gå runt med 4 katter i famnen. så jag höll dom i gondolen vi åkte vi.
men sen så var det som ett omklädningsrum ist på en station för gondoler.
som åxå rörde på sig. men mycket saktare. så när jag gick på toa
så rymde lizzy och molly, och min gondol hade åxt iväg.
så nu stog jag där utan vägledning och ngn gondol. visste inte ens vart ja var påväg.
varför tog jag inte hissen upp igen >< men det satt en tjej på en bänk bredvid
omklädningsrumtoan. henne blev jag vän med. hon kunde trolla fram bakelser med 
hallon på. man fick inte trolla egentligen. sånna som kunde var freaks
och fick gömma sina förmågor. men det var bara enkel magi.
inte direkt Gandalf-style. Hon berättade att lizzy å molly hängde i taket.
blev ju rädd å trodde att dom var döda. men det var mest för dom inte skulle
rymma sa hon. gondolbossen hade varit snäll tydligen.
ozzy låg på bänken i det som var omklädningsgondolhytten jag hade burarna i.
han chillade som vanligt. så han fick va kvar. tjorven höll på ett bli ihopbunden för tak.
men lille prinstjorven var värsta rädd. då han blev knuten som en julgris:(
ihop med fötterna å allt. så jag sa att ja skulle hålla i han.
så jag satt med en mysig rädd tjorv i famnen hela tiden.
men sen vaknade jag. så visste aldrig hur det såg ut dit vi skulle.

Dags för juice och zombies. adjö.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar