lördag 26 januari 2013

Hej lina, har inte glömt. skulle va fördömt. jag ska ge dig lite rims, för jag vet att du spelar sims.
men mina rim dom kanske inte blir så bra, men hoppas dom duger och det blir som jag sa. 

here we go. ska försöka få ett flow. Sitter vid datorn efter fest hos py.
på bussen hem var att simma i dy. bussen var så seg å trög, skulle vilja skrika åt den "BÖG"!
men nuggets det är jävligt gött, skulle vilja äta det jämt för det är så flött.
men på en rutten kyckling det skulle smaka dött.
Jag vet att du inte gillar marinella men det gör jag, marinella gör mig svag. 
vill det varje dag dricka, tills jag får hicka. som trocadera det ej smakar,
skulle fan aldrig ha det i mina muffins när jag bakar. 

Hey kito du är som ett skydd, men vi vet att du är brydd. du masserar och säger saker bra.
men ibland måste du lite smoothies ha.

Hey pär, du är så kär. då måste tagga ner, vi vill inte att du ska flirta mer.
dina moves dom är så säkra, men tänk på att ni ut lägenheten blir vräkta.

Hey smajl , du tar väl hand om din emalj? vi vet alla, att du vem som helst skulle skalla.
så håll dig i styr, och ät hamburgare som visar att du bryr. dina glasögon blanka är,
men akta, lägg dom på säkert ställe för jag ska sitta här.

Hey martin ditt as, din musik har ingen bas. dom brölar å skriker gör,
jag ingen text hör. men i falun vi till sommaren ses, nej fan ingen festival mes.

Hey berka, lina kallade dig lär lärka. din sång kanske inte är så fager, men du är i dina bästa dager. 
nojja ej för åldern, men snart måste du fylla i en den orangea foldern. hehe ne ja bara skoja,
 kom vi kan bli små, å bygga en koja. leka som aldrig förr, ingen aning vad vi ska använda som dörr.

ska snart somna i min säng, har jag tur hittar jag en peng.
fast det lät  ju lite slampigt, men där nere är det inte svampigt.
köpte kuddar på ikea idag, dom ger mig jävligt behag.
mjuka å sköna, kommer i min sömn stöna.
en bok med dikter jag borde skriva, sen bränna ut dom på en skiva.

God natt elaka värld, imorgon dänger jag dig med ett svärd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar