onsdag 2 januari 2013

Restart !

bye bye 2012, och hej 2013. wierd.
nollställer vågen,tömmer hårddisken,byter i sängen och restartar hjärnan.
fresch ! "ska sluta röka,bli nyttig osvos".
ne men. börjar året med ett bigpack billys panpizza och två liter cola.
inget mer roligt än så. det jag faktiskt ska göra detta år är att sätta upp
veckomål. skriva en lista på saker att få gjort eller uppnå.
känns lättare att få saker gjort. lite deadlines här å där. 

Så denna vackan SKA jag fixa bilderna på lulus mage.
för berkas skull, så ska jag blogga mer.
läsa ut twilight bok nr 2.
var ju det VIKTIGASTE ja kunde komma på ;)

händer inget coolt annars. minglar runt i kd.
men var ju nyår igår så här kommer en resumé på kvällen.
(en årsresumé känns uttjatat även om jag säkert egentligen redan  påbörjat en i mitt huvud.)
 
var tillen början hos martin. målade naglarna. drog med lina och py hem till py.
slänge upp lite partyhattar och serpentiner. sen kom folk.
Martin,kio,abra,tompa,hampus,sylve,erik. 
innan kl var 9 hade ja spytt 3 gånger. var ju inte det värdaste.
men då mår man ju iaf bra senare sen igen.
hade asnajs. åt på bk. smakade fruktiga drinkar av kito.
shottade med erik och spelade tvspel med lina.
tvspel är verkligen inte min grej. får panik av alla knappar.
Drog till toget till kl 00. räknade ner och delade tha famous nyårskyss med py och lina.
även erik och martin var med på torget.
 
lite bilder då från kvällen. GLÖMDE JU MIN KAMERA ! 
herregud jag suger stenhaaart!

ngn snubbe som följde med från torget. vän till babas. som även åxå följde med.

efter 12.

efter 12.

efter 12.

efter 12
 
martin festar i köket. runt 10?

den tvingade bilden.

på väg till torget med lina.

på väg till torget med py.

BBBBKKKK.

hade ingen bra bild från nyår. denna är från dan innan. mina matchymatchy kläder.

bara en bild som visar att om du blandar gröna saker så blir det...... grönt.

Från dagen innan nyår. förfestade hos martin.
testade drinkar och va snygg.


nu blire billys å greys! 
hoppas på en bra början på det nya året .
och hoppas det är lika oskuldsfullt som detta.
Heeheheh. ne men."årets se fram emot" blir nog Emmaboda iaf!

nog tjatat . hejdå 2012 !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar