torsdag 21 april 2011

den bortglömda bloggen...

Heeijjh bloggen ! *sån där röst, ni vet mycket väl vilken..*
sitter hos papilapi lite.
snabbupdate:
Grattis Leo som fått körkort!!, jag gör dreads med min syster, det åt är påsk,
jag gillar matlagningsprogram, jag har inga pengar, jag har trasiga skor, jag tränar mycket,
efter jag tränat äter jag upp mig med glass och godis (det är leos flötfel!),
jag är kung på att göra lax, jag bakar inte längre, jag tar sällan kort (kan ju inte lägga
upp dom ändå, men nu när våren är här ska ja fota mer, lovar.),
jag läser dock om foto mycket, jag har klarat expert på AOE3 ,
dvs jag är kung på det.

skit samma jag kan fortsätta skriva onödiga saker. men lägger upp totalt onödiga
bilder som jag tagit då och då medans ja ser på halv 8 hos mig och kollar på skor.
vet inte ens om ordningen är rätt men :

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar