fredag 1 april 2011

snabbloggar lite.

här är mina våffeltoast från häromdan. suuuupergod!
Photobucket

här är min mat igår. ja nu vet ni vad jag äter. INTRESSANT!
men jag är ju masterchef så..
Photobucket

shoppade idag med emelie B. köpte massa pressenter till mor och matilda åxå.
men kan ju lixom inte ta kort på det. får bli imorgon när dom har kalas ihop och öppnar;)
Jag är duktig dottir!
Photobucket

Voffa klippte vi ju åxå, här är en bild på henne:

Har inget internet hemma så kommer inte bli så mycket aktivitet.
men tänkte bara säga de. Är hos emelie b nu. Ska hem och äta glass med
mor och thomas snart. Åt pizza idag åxå, Guuuuud så gott!
men tog ingen bild.. gjorde den ju inte själv:(
ja jag vet nikko, nu tycker du jag är en dålig kvinna!

Hejdå nu ska jag hem och äta glass och wafers!

PS! mami fyller år idag, Grattis mami älskar dig:)(bara jag å mamma fattar bilden:) )

2 kommentarer:

  1. JA DET TYCKER JA!
    Så haru glömt bilden på voffa med! :O Skärpning nu ;)
    Fina armband :))

    SvaraRadera
  2. Tänkte bara säga att du nu har chansen att bli helgens blogg och du länkas inför mina 300-700 unika besökare/dag så passa på att anmäla dig, drar en vinnare i kväll:)
    http://www.domkallarmighannes.com/2011/03/helgens-blogg.html

    SvaraRadera