måndag 12 juli 2010

Fredag
åkte hem till Erik med Leo och David och
lekte med dom och Richard+johanna.
vi skulle ha arvikamöte men kom inte fram till nånting tror ja :P
sen blev det mats(max) och resa hem.
david till rud och leo+mig till mig.

Lördag
sova länge, sne in till stan med Leo och möta David.
stan,rusta osv. sen hem till mig, kirra badsaker.
drog till skutberget och "badade". Är stolt.
inte huvvet men kroppen iaf. men det tog sin tid.
sen kom syster. inget bad för henne.
sen missade vi även bussen hem så vi gick från
skutberget till mig. ca 5000 mil.
väl hemma så gjorde Leo Vrölgo pizza.
en guldstjärna till han.
sen lite sådär impulsivt så när kikki skulle hem,
plus tog med sig pojkarna så följde jag med.
även om ja hade ångesten i bakfickan.
men david å leo skulle betala bussen hem på söndag
och thomas skulle gå ut med hunden (mama in norway)
så de fixade sig.
Väl hemma hos Leo blev det inte som planerat,
han somnar i pappa dietmars säng och jag i hans.

Söndag
vaknar ensam å typ "vart är jag, vart är Leo?".
hittar han som en hundvalp i papis säng.

Sen bestämde han sig för att köra ut mig ur huset :o
hans päron va på väg hem.
så jag vandrade mot syster och så skulle Leo höra av sig.
hör inte ett ord från han.
kände mig lagomt dissad :/
så jag hade ju inget annat val än att stanna hos syster å Kim.
äta upp deras mat och se deras film.
sen jagade Kim bussar i hela deje åt mig.

Väl hemma från en prommenix från polishuset
så blonderade jag håret.
Dreads+blå imöra blir.
packa som satan.
möta upp Leio å David kanske med om ja hinner.
Leo glömde ju sin självlysande tröja.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar