måndag 7 juni 2010

Söndag 7:e Juni

Börjar med igår (Lördag) , lekte med Hanna på sandgrund.
Sen kom mina systrar och sen Leo och David.
Starboys spelade :) kvällen slutade med att jag,Leo och
David hamnade på coffehouse.
Sen vandrade vi runt å
va ganska random.
Sen när David skulle hem (Leo sov hos mig för
han söp bort sina pengar :p ),
så såg vi Micke Tretton :D
Han va versta trevlig å cool :D precis som man tror han är.

Han bara kom där i sin svarta kostym och gitarrfodral i handen.
Leo skriker typ "Haha där är ju Micke Tretton!"(aningen påverkad åxå).
Så vi pratade lite och tog kort och sen gav David honom rådet att
gå hem och korka upp en vindunk å runka. Undrar om han gjorde de...

Äventyrlighetermedanstidengickiväntanpåbussen.

Mamma ringde igår när jag va på BK å sa att morfar låg på sjukhuset.
Han hade trillat å fått hjärnblödning.
Så när han va inne på dialys så började ena
armen domna bort.
Dom avbröt dialysen men när dom
kom tillbaka till typ hans rum
eller vart dom nu skulle så
var han redan borta. Hjärndöd alltså.

Så jag cyklade till sjukhuset med Mamma och Matilda
efter Leo åkt hem. (idag alltså)
Men vi han bara till backen
vid sjukhuset när Stig (mammas bror) ringde.
Då hade Morfar
somnat in. Eller ah, dom kom vid 1 och han hade somnat vid 12.

Skumt nog ringde inte sjukhuset och sa det.
Iaf, Vi sa typ hejdå till honom och sen följde jag med
mamma till
jobbet och åt thaigryta med kyckling å ris som Emma
(philipinsk jobbarkompis till mamma) gjort.

Stig var helt förstörd på sjukhuset. Eller klart han var när hans
pappa dött men. Mamma va ganska lugn ,hon jobbar ju
inom vården så lite lättare för henne kanske.
Tycker synd om Mormor< .3 :( Fast hon har ju själv släppt kontakten
med två av sina barn, två barnbarn har gift sig men hon var inte på
bröllpena (venne om hon va bjuden så ska inte yttra mig för mycket.)
Och jag ska ju ta studenten nu och venne om hon kommer dit.
Känns som att efter idag så vill man ju bjuda henne.
Men hon kanske tror att man gör det av sympati ?
men det är ändå min mormor :/


jaja, nu ska jag sova.
har färgat håret ,tonat det, städat,
nu ligger löshåret på toning.
Imorgon är det Bal.


God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar