torsdag 17 juni 2010

Hej
Fick tillbaka min dator i tisdags.
Jag har världens bästa skola<.3

Nu lagar mamma mat medans jag sitter å
hostar för fulla muggar.
Varit sjuk sen studenten ,
vilket suger för vädret har varit jättefint !

men jag har iaf varit ute med 2 katter.
Igår var jag ute
med Ozzy och idag med Råttan.
Han va räddare än Ozzy.
En sån feglort! gick inte en meter!
bara typ lite på astfalten. men inget i gräset.
satte
jag mig på huk så klättrade han upp i mitt knä,
vilket dock var ganska sött:) stackars lille katt.

Jag kanske behöver ett jobb ändå. Snart arvika och grejjer.
Har inget å göra om dagarna ändå.
inga pengar på mobilen
och inget busskort
så kan inte ta mig nånstans :(

och vet inte vad jag ska göra på midsommar.
Deje kanske, men alla har säkert redan ngt att göra:(
Får fråga runt å se
Jag vill va med dig då ju
Nu ska ja hosta lite på mina katter,
Adjöken



Här är nga studentbilder föresten (orkar inte beskriva dagen) :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar