onsdag 22 maj 2013


Hår . hår hår hår.
Vet inte vad jag vill.
färgade topparna blå igår. men kom på att jag kanske har jobb efter nästa vecka.
men vill så gärna ha dreads. hatar vuxenvärlden. 

Har ett helhår bruna och ett helhår blont. det GÅR att tona dom blonda i ngn färg.
funderar på att dippa dom turkos/blå/lila eller orange till festival. är snart dags.
även därför det inte är ngn idé att färga mitt eget hår förens ja bestämt mig.
men har varit inne på orange hår nu quite some time. och tyckte jag passade i 
dom bruna dreadsen jag hade en månad. vill testa om det går tona dom med
orange färg så dom blir mindre bruna och mer fajsty. men är en blon girl.
ser ut som en pojke ju mörkare hår jag har. men trött på blonderingar.

dock . när man väl tonat plasthår, there is no turning back.
Gillar verkligen dom blonda dreadsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar