torsdag 21 mars 2013

Ojoj en vecka. ferlot berkisch.
men hon har requestat en want-lista. ska kladda ihop en sen.
men så länge får ni en ASFIN gif jag gjorde på mitt muppmöte.
la ner hela min själ. så nu måste ni älska den.

 photo BerkaGIF_zps476bc6a0.gif


Och en annan fancy vinterbild från feb när ja va på äventyr med berka.
berka berka berka. men berka är mitt livs kärlek.
därför skriver jag om henne.


Gjorde smörgåstårta häromdagen. Halva med reker. thomas gillar icke.
venne vad som är fel men..ngt är det ju iaf.
men iaf. gjorde en till nyss för det var för lite majonäs på den första.
men har majonäs i nu och spacklat den extra mycket.
skulle ju kunna va mer ägg åxå.


räkorna tog slut åxå. mer räkor å mitt mästerverk hade varit perfekt!
kanske dekorera med majonäs åxå.
har ju trots allt en spritzel..


NE ! får väl begrava mig i ps nu så berka blir nöjd med min prestation.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar