torsdag 4 oktober 2012

Skelettus Mli.

Ja jag vet, bara massa instagrambilder.
har lite höstbilder i kamern men dom är tråkiga.
som vanligt.
anyways, idag började jag med min corpse-krans. 
Först ståltråd, sen lina limmat tyg runt, sen lite tråd runt.
sen knyta fast torkade rosor lite här och var. I filmen såg jag faktiskt
inte ens en enda ros egentligen. men jag är fancy. satteh.
Vill att blommorna ska se ut som den blå rosen där i hörnet.
vilket dom inte kommer göra. men den är sprayad vit nu iaf.
ska spraya blått imorgon eller ngt. om inte mer vitt först.
gjorde det i regnet i mörkret utanför dörrn. blev halvt okej.
Köpte även lite textilpennor och övrigt idag med berka.
funderar på att färga och måla slöjan när kransen är klar.
korsetten från ebay kommer inte komma än så när den väl gör så kommer jag ha
bråttom med kjolen och att spetstylla korsetten så lika bra att va klar med det andra.
sen så är det ju buketten åxå. undrar om jag ska bygga en av döda rosor.
men kommer gå sönder säkert. men lyxigare än plastblommor.
och har typ 70 st torkade rosor i en låda jag sparat för att göra ngt pördigt med ändå.


ah okej hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar