tisdag 18 maj 2010

Jag förstår inte dig längre!
hur tänker du :(
jag blir sårad av ditt övermod.
du är inte stålmannen !
sluta göra massa dumma saker hela tiden.
jag vill ligga på samma våglängd som du men
de går inte för du springer ifrån mig.

Och tänk om de blir krig?
fattar du inte.
jag blir så ledsen alltid
jag blir alltid ledsen av att tänka på dig.
Borde jag inte vara glad att någon fyller mitt hjärta?
du fyller det till bredd och höjd men med vad vet jag inte.
Ibland känns det som jag tänker som en mamma.

jag vill se dig,höra dig , va med dig hela tiden, varje dag.
men ju mer jag tänker på dig egentligen så märker jag hur du bara blir för bra hela tiden.
Du växer som person och jag krymper i din skugga altmer.
Jag vill inte känna mig dålig och kassare bara för att jag bryr mig om dig.

Det är synd att du inte känner likadant.
Eller åtminstone ser vad jag känner.

Önskar verkligen att du visste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar